2009. február 16., hétfő

"mert akik az Istent szeretik azok tudjak,hogy minden javukra szolgal"Roma 8:28
Eletem meghatarozo igeje, es hiszem , hogy az eletunk mostani szakaszaban is igaz, es visszanezve azt fogom tudni mondani , hogy a javamat szolgalja ez az idoszak es ez mar elkezdodott.Annyira jo, ahogy az Ur szol,tudja mit kell, hogy mondjon, mire van szuksegem. Tegnap volt az elso vasarnapi istentiszteletunk itt.Elotte Istennel voltam, es az Ap.csel 10-et olvastam, melynek konkluzioja:"Peter beszelni kezdett: Most kezdem igazan megerteni, hogz nem szemelyvalogato az Isten, hanem minden nep kozott kedves elotte, aki feli ot es igazsagot cselekszik."
Soha nem gondoltam, hogz tudok roma(de nagyon roma) emberek kozott lenni, megpuszilni, megolelni,szeretni oket.Es ezt mindig kerultem,es soha nem valasztottam volna magamnak ilyen eletteret.Kicsit izgultam amiatt, hogy be tudom e fogadni oket, vagy milyen lesz koztuk. Szerintem mi magyarok sokkal inkabb elfogadunk egy kinait, mongolt, arabot stb, mint egy romat.Jo tapasztalni, ahogy Isten Szelleme szol, ez rhema lesz az eletemben es megvaltoztat, erot ad,atformal a gondolkodasomban, hozzaallasomban.
Amikor beleptunk az istentiszteletre nem szamitott , hogy milyen szag van bent es stb..... mert" megereztem, beszippantottam" abba , hogy ezek az emberek kedvesek Isten elott mert szeretik ot. Isten valami fantasztikus jelenlete volt jelen a dicsoitesben , es az egesz alkalom alatt.Nem vagyok egy lelkendezos, de nagyon szuper volt.
Az Ur nem akarja , hogy eloiteletek, masok elvetese,elutasitasa legyen,vagy megmaradjon bennunk, gyermekeiben. Isten Szelleme munkalkdik.Kerdes, hogy figyelunk ra? Engedelmeskedunk neki? Mert ha igen , akkor olyan falak rombolodnak le bennunk es kozottunk, amire mi keptelenek vagyunk sajat eronkbol.
"arrol fogja megtudni mindenki, hogy az en tanitvanyaim vagytok, ha szeretitek egymast"

Anikó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése