2009. február 7., szombat

Hadd legyen Jézus a főnök!



"A siker kulcsa tehát nem az, hogy saját erőnkkel próbáluk szembeszállni az ördöggel, hanem az, hogy behívjuk Jézust az adott helyzetbe, és hagyjuk, hogy Ő vegye át az események irányítását."

Derec Prince



Talán te is az életednek, egy olyan szakaszában vagy amibe döntened kell. Behívod Jézust a körülményeidbe vagy magad próbálod kormányozni életed. Te döntöd el melyik utat választod.

Van egy konkrét eset a Bibliában ami jól illusztrálja hogyan kell működnie egy átadott életű hivőnek.



ApCsel. 20,22 És most, íme, én a Lélektől kényszerítve megyek Jeruzsálembe, és hogy mi ér ott engem, nem tudom; ApCsel. 20,23 csak azt tudom, hogy a Szentlélek városról városra bizonyságot tesz, hogy fogság és nyomorúság vár rám. ApCsel. 20,24 De én mindezekkel nem gondolok, sőt még az életem sem drága, csakhogy elvégezhessem futásomat és azt a szolgálatot, amelyet az Úr Jézustól azért kaptam, hogy bizonyságot tegyek az Isten kegyelmének evangéliumáról. [ Fil 2,16; 2Tim 4,7]



Engedni, hogy a Szent Lélek irányítson nagy felelőség, mert Ő ha komolyan átadjuk magunkat olyan helyzetekbe vezet bele bennünket, amit nem terveztünk. De ha azt mondom, hogy "Ő irányít" akkor ezzel számolnod kell.



Kérdés: Isten terve vagy a magad terve szeint halad az életed?

Szerettel: Dezső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése